Webbplatsen utvecklas

Nu påbörjar vi arbetat med att utveckla länsförbundets webbplats, för att göra den mer informativ och levande.

Länsförbundet kommer nu att börja utveckla den här webbplatsen. Det kommer att bli en ny struktur med nya menyer. Webbplatsen kommer fyllas med mer information om vår verksamhet och våra projekt. Det kommer även bli tydligare hur du kommer i kontakt med oss och hur du gör för att engagera dig i Naturskyddsföreningen. Vi kommer också lägga upp information om naturen i länet.

Vårt mål är att skapa en levande webbplats med information, bilder och reportage om länsförbundets och kretsarnas verksamheter och projekt. Hör gärna av dig till oss om det är något som du vill läsa om på webbplatsen, eller om du är intresserad av att bidra med innehåll.

Kontaktperson:

Eva Berg, kommunikatör på Naturskyddsföreningens kansli i Örebro och Värmlands län

eva.berg@naturskyddsforeningen.se

076-67 11 436